نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آپارتمان شباویز کیش

هتل آپارتمابلیط تور کیش هتل ترنجن شباویز واقع در جنوب شرقی کیش در ابتدای جاده جهان آماده میزبانی از تمامی گردشگران تور کیش می باشد. هتل شباویز از 92 اتاق دو تخته و پنج تخته تشکیل شده است.داشتن فضای سبز،فاصله 5 دقیقه ای هتل با ساحل،استقبال فرودگاهی،صبحانه رایگان،ارائه خدمات متور کیش هتل ترنج بهار 97طلوب به همراه تور کیش هتل ترنج تابستان 97قیمتتور لحظه آخری کیش هتل ترنجی مناسب از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

هتل آپارتمان شباویز کیش

هتل آپارتمان شباویز کیش

هتل آپارتمان شباویز کیش

 


 

هتل شایلی کیش

از جمله هتل های 3 ستاربلیط تور کیش هتل ترنجه خوب کیش که در سال 1394بازتور لحظه آخری کیش هتل ترنجسازی شده،هتل شایلی واقع در بلوار دریا با ارائه خدمات مطلوب میزبان تمامی مسافران تور کیش می باشد.این هتل نزدیک مرکز شهر و تنها 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.این هتل با امکاناتی چون:سرو نوشیدنی های سرد و گرم،طبخ غذاهای ایرانی و بیتور کیش هتل ترنج تابستان 97ن المللی،ترانسفر رایگان فرودگاه،ینترنت پرسرعتتور کیش هتل ترنج بهار 97 رایگان،خدمات خشکشویی و دیگر خدمات رفاهی و تفریحی به صورت شبانه روزی در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

 


هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس از هتل های 2 ستاره جزیره کیش میباشد که از قدیمی ترین هتل های این جزیره است.هتل گلدیس در سال 1369 ساخته شده است.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع ساخته شده است و در سال 1379 نیز بازسازی شدهبلیط تور کیش هتل ترنج است.کاتور لحظه آخری کیش هتل ترنجرکنان مجرب این هتل شبانه روزی از مسافراتور کیش هتل ترنج تابستان 97ن تور کیش پذیرایی میکند.این هتل زیبا بوده و مناسب برای مسافران تور کیش است که نمیخواهند هزینه زیادی برای اقامت خود صرف کنند.فاصله این هتل تا شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه است.مسافران تور کیش میتوانند در این هتل اقامت خوبی را سپری کنند.

هتل گلدیس تور کیش هتل ترنج بهار 97کیش

هتل گلدیس کیش


هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش از هتل بلیط تور کیش هتل ترنجهای 3 ستاره میباشد که خدمات و امکانات خوبی را برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا اقامت خوبی را داشته باشند.این هتل در سال 1376 در زمینی به مساحت 7000 متر مربع ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه میباشد و تا مرکز خرید فقط 7 دقیقه میاشد .قیمت اتاق های این هتور کیش هتل ترنج تابستان 97تل مقرون به صرفه بوده و برای مسافران تور کیش که قصد ندارن هزینه زیادی برای اقامت خود داشته باشند هتل مناسبی است.امکانات هتلتور لحظه آخری کیش هتل ترنج آبادگران دارای امکاناتی مانند:لاندری،پارکینگ،کافی شاپ،مینی بار،اینترنت در لابی،روم سرویس،سالن کنفرانس،رستوران،پارکینگ میباشد که مسافرانتور کیش میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل آبادگراتور کیش هتل ترنج بهار 97ن کیش

هتل آبادگران کیش

 


هتل ونوس کیش

هتل ونوس از هتل های 3 ستاره کیش میباشد که در نزدیکی بتور لحظه آخری کیش هتل ترنجازار ونوس قرار دارد و خرید کردن برای مسافران تور کیش را آسان کرده است.این هتل به مساحت ۶۳۴۵ ساخته شده است.رستوران هتل نیز با غذا های خوب و خوشمزه از مسافران توربلیط تور کیش هتل ترنج کیش پذیرایی میکند.این هتل 3 ستاره دارای امکاناتی نظیر: اینترنت،رستوران،تلویزیون،نمازخانه،كافی شاپ،ماهواره،بیلیارد،خشکشویی میباشد تا مسافران تور کیش هتل ترنج تابستان 97 تور کیش استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل ونوس کتور کیش هتل ترنج بهار 97یش

هتل ونوس کیش

 



:: برچسب‌ها: لیست هتل های کیش,هتل های کیش,رزرو آنلاین هتل های کیش,هتل ترنج کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

جت اسکی کیش

یکیتور کیش هتل ترنج تابستان 97 دیگر از تفریحات کیش که در کلوب تفریحتور کیش هتل ترنج بهار 97ی و غواصی عرضه می شود، جت اسکی می باشد که با قیمتی مناسب در یک ساعت در اختیار مسافرین و گردشگران قرار می گیرد. خانواده های عزیز تور کیش علاقه مند به جت اسکی می توانند با در اختیار گرفتن یک جت اسکی در ساحل زیبای خلیج فارس سواری کنند و لذت ببرند.

افراد بالای 20 سال می توانند به تنهایی سوار شوند و زیر 20 سال باید به همراه یک نفر سوار شوند. و احتیاط هتور کیش هتل ترنج فروردین 97ای لازم را رعایت نمایند.

 

 

جت اسکی کیش

 

جت اسکی کیش

 


نمایشگاه خزندگان جزیره کیش

در خیابان فردوتور کیش هتل ترنج تابستان 97سی کیش جنب پارک آهوان نمایشگاهی مهیج مختص خزندگان و مارسانان وجود داردکه بسیار دیدنی و لذت بخش است. در این نمایشگاه بیش از 100 نوع گونه مختلف از حیوانات سراسر جهان را نگه داری می کنند.تور کیش هتل ترنج فروردین 97 

گردشگران و مسافرین تور کیش که علاقه مند به دنیای وحش و حیوانات هستند می توانند به هتور کیش هتل ترنج بهار 97مراه کودکان خود روزی دلپذیر را در این مجموعه تجربه کنند. گفتنی است که در این مجموعه عکاسی اندکی محدود است.

 

نمایشگاه خزندگان جزیره کیش

 

نمایشگاه خزندگان جزیره کیش

 


پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

در شرق جزیره کیشتور کیش هتل ترنج تابستان 97  در سواحل نیلگون خلیج فارس پارکی بتور کیش هتل ترنج بهار 97نا شده است که تداعی کننده مردم ماهیگیر و ساحل نشین جزیره می باشد. در کنار ساحل مجسمه ای به طول 12 متر بنا شده که بسیار هیجان انگیز و مسرت بخش است.

مسافرین عزیز تور کیش می توانند از غروب زیبای خورشید و سایه های نوری که تور کیش هتل ترنج فروردین 97هنگام غروب در پارک مشاهده می شود لذت ببرند و همچنین در کنار ساحل تجربه ساخت مجسمه با شن را امتحان کنند.

 

 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

 


کارتینگ کیش

تفریحات کیش پیست کارتینگ است که این پیست بزرگترین پیست خاورمیانه می باشد که لذت سرعت 180 کیلومتر را می توان تجرتور کیش هتل ترنج فروردین 97به کرد. مسافرین تور کیش که علاقه مند به ماشین سواری و تجربه حس پرواز را دارند می توانند به اینتور کیش هتل ترنج تابستان 97  پیست بیایند و از سواری ختور کیش هتل ترنج بهار 97ود لذت ببرند.

کارتینگ یکی از رسته های اتومبیل رانی است که تجربه سوار شدن با ماشین های cc 125 را می توان تجربه کرد.

 

کارتینگ کیش

 

کارتینگ کیش

 


کارتینگ کیش

تفریحات کیش پیست کارتینگ تور کیش هتل ترنج تابستان 97است که این پیست بزرگترین پیست خاورمیانه می باشد که لذت سرعت تور کیش هتل ترنج فروردین 97180 کیلومتر را می توان تجربه کرد. مسافرین تور کیش که علاقه مند به ماشین سواری و تجربه حس پرواز را دارند می توانند به این پیست بیایند و از ستور کیش هتل ترنج بهار 97واری خود لذت ببرند.

کارتینگ یکی از رسته های اتومبیل رانی است که تجربه سوار شدن با ماشین های cc 125 را می توان تجربه کرد.

 

کارتینگ کیش

 

کارتینگ کیش

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین تفریحات کیش,جاذبه های توریستی کیش,دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران کوه سنگی کیش

در کنار تور لحظه آخری کیش هتل ترنجبازار پردیس 2 زستورانی زیبا و کلاسیک در دل سنگها وجود دارد که به رستوران کوه سنگی معروف است این رستوران به تور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97سرو غذاهای اصیل ایرانی می پردازد و با طبخ این غذاها با روشی عالی و خوشمزه همیشه نقطه نرخ ویژه تور کیش هتل ترنججذب مسافرین تور کیش عزیز است. شهرت این رستوران نه تنها به دلیل پخت غذاها با کیفیتی عالی است بلکه نمای بیرونی اینتور کیش هتل ترنج بهار 97 رستوران نیز بسیار زیبا می باشد.

این رستوران از دو بخش سر پوشیده و محیط باز تشکیل شده است که در بخش بیرونی و سرباز چندیدن تخت سنتی برای راحتی میهمانان عزیز قرار داده اند. مسافرین عزیز می توانند همه روزه به همراه خانواده از 12 ظهر تا 1 بامداد از این رستوران دیدن کنند همچنین برای رزرو میز می توتور کیش هتل ترنج تابستان 97 انند با شماره ی 07644456764 تماس بگیرند.تور کیش هتل ترنج خرداد 97

 

 

رستوران کوه سنگی کیش

 

رستوران کوه سنگی کیش


رستوران همشهری کیش

در شهرک صدف تور لحظه آخری کیش هتل ترنجیکی از رستوران های لوکس جزیره نرخ ویژه تور کیش هتل ترنجزیبای کیش به نام رستوران همشهری وجود دارد که این رستوران دارای محیطی کلاسیک و مدرن بوده و همچنین دارای تور کیش هتل ترنج بهار 97منویی متنوع و کوناگون است که آماده برای پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیشمی باشد. 

مسافرین عزیز میتور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97 توانند از ساعت 12 تا 15 بعد از ظهر همچنین از 21 تا 1 بامداد از این تور کیش هتل ترنج تابستان 97 رستوران بازدید نمایند. گفتنی است که این رستوران با استاندارد های روز دنیا ساخته شده است.تور کیش هتل ترنج خرداد 97

 

 

رستوران همشهری کیش

 

رستوران همشهری کیش


فست فود بومرنگ

یکی از رستوران های فتور لحظه آخری کیش هتل ترنجست فود ی می باشد که بهترنرخ ویژه تور کیش هتل ترنجین نوع غذا هارا سرو می کند در این رستوران می توانید بهترین غذا های ایتالیایی و فست فودی به همرا بهترین سالاد ها و از جمله سالاد مخصوص و سالاد فصل و انواع نوشیدنی های خوش تور کیش هتل ترنج بهار 97 طعم را صرف کنید. ساعت کاری در این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 12 شب می باشد. ظرفیت پذیرای از مسافران تور کیش و گردشگران و میهمانان به اندازه 60 نفر می باشد. آدرس این رستتور کیش هتل ترنج تابستان 97وران واقع در ایوان مروارید به شمتور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97اره پلاک 331 می باشد.

 تور کیش هتل ترنج خرداد 97

فست فود بومرنگ

 

فست فود بومرنگ


رستوران موج دریا کیش

رستوران موج دریا کیشتور لحظه آخری کیش هتل ترنج یکی از جمله رستوراننرخ ویژه تور کیش هتل ترنج های که قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر تور کیش هتل ترنج خرداد 97رستوان ها دارد و دراین رستوران بهترین غذاهای ایرانی و سنتی سرو میشود در این رستوران دو وعده غذایی ناهار و شام سرو می شود و با پرسنل خوب و تعلیم دیده شان بهترین خدمان رابه مسافران تور کیش و گردشگران ارائه می دهند لازم به ذکرتور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97 است برای میهمانان که علاقه به صرف غذا در کنار ساحل زیبای خلیج پارس دارند امکاناتی تدارک تدیده شدهتور کیش هتل ترنج تابستان 97 است. این رستوران در جاده جهان در نزدیکی میدان جاسک نرسیده به کبه هور واقع شده است.تور کیش هتل ترنج بهار 97

 

رستوران موج دریا کیش

 

رستوران موج دریا کیش


رستوران شاندیز صفدری

یکی از بهترین رستوران های کیش رستوران شاندیز صفدرینرخ ویژه تور کیش هتل ترنج کیش می باشد، این رستوران در سال 1394 افتتاح شده است. مرکز تفریحی بانجی جامپینگ و کشتی یونانی در نزدیکی این رستوران واقع شده اتور لحظه آخری کیش هتل ترنجست  بعد از یک تفریح فوق العاده در کیش می توانید در این رستوران طعم بهترین غذا های ایرانی رابچشید و لازم بذکر است که می توانید در این رستوراتور کیش هتل ترنج بهار 97ن بهترین غذا های ایرانی و بین المللی را سفارش دهید و از بهترین نوشیدنی ها و دسر و پیش غذا و... را تناول کنید. اکثر مسافران تور کیش که در این رستوران  غذا صرف کرده اند  از طعم خوب غذا های این رستوران بسیار راضیتور کیش هتل ترنج تابستان 97 بوده اند لازم به ذکر می باشد که در این رستوران موسیقی محلی به صورت پخش زنده اجرا میشود و به فضا این رستوران محیط شاتور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97دی می دهد. این رستوران در نمزدیکی پارک آبشار کنار مجسمه پنگوئن واقع شده است.تور کیش هتل ترنج خرداد 97

 

 

رستوران شاندیز صفدری

 

رستوران شاندیز صفدری

 



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش,معرفی رستوران های کیش,رستوران های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آسیا کیش

از جملهتور کیش هتل ترنج تابستان 97 هتل های تک ستاره برتر کیش می توان به هتل آسیا اشاره کرد.این تور کیش هتل ترنج بهار 97 هتل با داشتن اتاق های تمیز و مرتب اقامت دلنشینی را برای میهمانان خود بوجود آورده است.مسافران تور کیش در کنار امکاناتی چون: تور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97رستوران،کافی شاپ،حمام اختصاصی،فضای سبز،امکان کرایه دوچرخه،سیسیتم اطفای حریق،خدمات شستشوی لبانرخ ویژه تور کیش هتل ترنجس و اینترنت می توانند اقامتی مقرون به صرفه و ارزانی را داشته باشند.تور کیش هتل ترنج خرداد 97

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش


هتل خاتم کیش

گردشگران تور کیش برای گذراندن تور کیش هتل ترنج تابستان 97 اقامتی با قیمت مناسب می توانند به هتل خاتم کیش واقع در خیابانتور کیش هتل ترنج خرداد 97 میرمهنا بلوار خاتم الانبیاء مراجعه کنند.این هتل تک ستاره دارای 28 باب اتاق های یک تخته و دو تخته می باشد.فاصلهتور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97 هتل تا فرودگاه کیش تنها 10 دقیقه فاصله دارد.تور کیش هتل ترنج بهار 97میهمانان هتل برای خرید سوغاتی می توانند به بازار عرب ها که در نزدیکی هتل واقع شده بروند.فضای سبز،سیستم اطفاء حریق،ماهواره،پارکینگ رایگان،اینترنت پرسرعت،صندوق امانات،کافی شاپ و.... از جملهنرخ ویژه تور کیش هتل ترنج امکانات رفاهی موجود در هتل خاتمکیش می باشد.

هتل خاتم کیش

 


برج میکا کیش

از جمله مدرتور کیش هتل ترنج خرداد 97ن ترین برج های مسکونی کیش می توان بهتور کیش هتل ترنج تابستان 97 برج میکا اشاره کرد.این برج در فاصله 50 متری دریا قرار دارد.برج میکا دارای 650 متر منرخ ویژه تور کیش هتل ترنجربع فضای سبز،107 واحد در 15 طبقه به طور قطع میزبان مطلوبی برای گردشگران تور کیش خواهد بود.سالن ورزشی وتور کیش هتل ترنج بهار 97 استخر در طبقه پانزدهم برج قرار گرفته شده است.این برج مسکونی با معماری و تور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97دکوراسیونی منحصر بفرد در کنار امکانات رفاهی مناسب آکاده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

برج میکا کیش

برج میکا کیش

 


هتل دیدار کیش

هتل دیدار از جمله تور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97هتل های خوب کیش می باشد.این هتل در مرکز شهرتور کیش هتل ترنج بهار 97 در منطقه بومی نشین کیش واقع شده است.مسافرانتور کیش می توانند برای رفتن به مراکز خرید و تفریحی کیش از سرویس های موجود در تور کیش هتل ترنج تابستان 97هتل استفاده کنند.فاصله ی هتل دیدار تاتور کیش هتل ترنج خرداد 97 ساحل و مسجد جامع کیش فاصله کمی دارد.فضای دلنشین و آرامنرخ ویژه تور کیش هتل ترنج هتل دیدار خاطره خوشی را برای میهمانان هتل به ارمغان خواهد گذاشت.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش

 

 


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک از هتل های تور کیش هتل ترنج تابستان 97 تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد.هتل قاصدک،هتلی مقرون به صرفه و از لحاظ دسترسی به ساحل 20 دقیقه فاصله دارد.نرخ مناسب و امکانات رفاهی مناسب هتل قاصدک،مورد توجه بسیاری ازتور کیش هتل ترنج بهار 97 گردشگران تور کیش قرار دارد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش تنها 8 دقیقه فاصله دارد.اینترنت رایگان،تهویه هوای مناسب،کافی شانرخ ویژه تور کیش هتل ترنجپ،رستوران،نمازخانه،تلوزیون،صندوف امانات،سیستک اتور کیش هتل ترنج خرداد 97طفای حریق و ... از جمله امکانات هتل قاصدک می باشد.تور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش یکی از هتل های ارزان قیمت کیش میتور کیش هتل ترنج بهار 97 باشد. این هتل دارای اتاق های 4 و 5 تخته می باشد. تور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در انتهای بلوار دریا واقع شده است. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در هتلتور کیش هتل ترنج فروردین 97 ققنوس کیش با کمترین هزینه بهترین سفر کیش خود را تجربه کنند. این هتل دارای امکاناتی مانند: پارکینگ، رستوران،تور کیش هتل ترنج خرداد 97 اینترنت، نمازخانه و... می باشد. مسافران تور کیش می توانند در این هتل سفر خوشی را به همراه داشته باشتور کیش هتل ترنج تابستان 97ند.

هتل ققنوس کیش 

هتل ققنوس کیش

 


هتل آپارتمان پارس نیک کیش

هتل آپارتمان گارس نیک کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش تور کیش هتل ترنج فروردین 97می باشد که در سال 1374 تاسیس شده است.  که با کادر مجرب و تور کیش هتل ترنج تابستان 97قیمت مناسبی که دارد درمیان مسافران تور کیش بسیار محبوب می باشد این به شکل واحد های آپارتمانی تور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97طراحی شده است .  در محوطه  این هتل 10 بلوک  ساخته شده است و شما می توانید از سرویس آشپز خانه ،لوازم بهداشتی ،سیستم تور کیش هتل ترنج خرداد 97تهویه هوای مطبوع ،ترانسفر فرودگاهی ،سالن ورزشی ،زمین تنیس،کافهتور کیش هتل ترنج بهار 97 و... استفاده نمایید.

 

 

هتل آپارتمان پارس نیک کیش

 

هتل آپارتمان پارس نیک کیش


هتل ستاره کیش

از جمله هتل هایی که با قیمتی مناسب امکانات مطلوبی را تور کیش هتل ترنج فروردین 97در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد،هتل ستاره واقع در حد فاصل میدان داریوش می باشد.این هتل دو ستاره با ترانسفر رایگان اقامت را برای میهمانان خود آسان نمودهتور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97 است.از جاذبه های گردشگری کیش،پارک آهوان می باشد که در نزدیکی هتل واقع شده است.آلاچیق های متعدد،کافه رستوران؛اینترنت رایگان،کافی شاپ،تور کیش هتل ترنج تابستان 97سرو نوشیدنی های طبیعی،فضای سبز،سیستم گرمایشیتور کیش هتل ترنج بهار 97 و سرمایشی از جمله امکانات ارائه شده درر هتل ستاره میتور کیش هتل ترنج خرداد 97 باشد.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار جزو هتل های 2 ستاره کیش محسوب تور کیش هتل ترنج فروردین 97می شود.این هتل آپارتمان با قیمتی مناسب و امکاناتی مطلوب آماده ی میزبانی از گردشگران تور کیش می باشد.میهمان هتل به علت نزدیکی به مرکزتور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97 خرید ونوس و اسکله تفریحی کیش به طور قطع اوقات خوشی را سپری خواهند کرد.رستوران،سوئیت های 2 نفره و خانوادگی،اینترنت رایگان،کافی شاپ،رستوران با طبخ غذاهایتور کیش هتل ترنج تابستان 97 با کیفیت،نمازخانه،کولر گازی و سرویس شستشوی تور کیش هتل ترنج بهار 97لباس از جمله امکانات موجود در هتل آپارتمان سالار می تور کیش هتل ترنج خرداد 97باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ساحلی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ریچموند کوش آداسی| Hotel Richmond Ephesus Resort

هتل ریچموند کوش آداسی

هتل ریچموند کوش آداسی (Hotel Richmond Ephesus Resort Kusadasi) تور کوش آداسی تعطیلات عید جزء هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که مرکز شهر کوش آداسی تور کوش آداسی نوروز در فاصله ی 12 کیلومتری از این هتل واقع شده است. در فاصله ی 75 کیلومتری از هتل ریچموند کوش آداسیفرودگاه قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل ریچموند کوش آداسی شامل تور کوش آداسی تعطیلات عید 97 رستوران رو باز، سونا، مینی گلف، فوتبال، تنیس، بسکتبال، مدرسه شنا، پارا شوت، جت اسکی،تور کوش آداسی پرستار کودک، پذیرش شبانه روزی، پارک کودک، استخر کودک، استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس، جکوزی، ماساژ، صرافی، پارکینگ، لاندری، حمام ترکی، سالن فیتنس برای میهمانان تور كوش آداسي ، ماساژ و... است.

 

هتل ریچموند کوش آداسی

تصویر هتل ریچموند کوش آداسی

هتل ریچموند کوش آداسی

تصویر هتل ریچموند کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل ریچموند کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,هتل های 5 ستاره کوش آداسی,هتل های معروف کوش آداسی,معرفی هتل ریچموند کوش آداسی,امکانات هتل ریچموند کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کلاب یالی کوش آداسی| Hotel Club Yali & Resort Kusadasi

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی (Hotel Club Yali & Resort Kusadasi) تور کوش آداسی نوروز 97 جزء هتل های 5 ستاره کوش آداسی است. این هتل مجموعا 450 اتاق دارد. مرکز کوش آداسی در فاصله ی 50 کیلومتری از هتل کلاب یالی کوش آداسی تور کوش آداسی فروردین 97 واقع شده است. این هتل 3 رستوران دارد که آماده پذیرایی از میهمانان تور کوش آداسی با انواع غذاهای ترکی، دریایی و گیاهخواران است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل کلاب یالی کوش آداسی شامل رستوران، تور کوش آداسی فروردین 6 کافی شاپ، سرسره آبی، سونا، ماساژ، تنیس ، مینی گلف، فوتبال، والیبال، بیلیارد، استخر کودکان، تلویزیون، 2 استخر، استخر سرپوشیده و... تور کوش آداسی فروردین 97 است.

 

هتل کلاب یالی کوش آداسی

تصویر هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی

تصویر هتل کلاب یالی کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل کلاب یالی کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,هتل های 5 ستاره کوش آداسی,هتل های لوکس کوش آداسی,امکانات هتل کلاب یالی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل سوهان 360 كوش آداسي| Hotel Suhan360 & Spa

هتل سوهان 360 کوش آداسی

هتل سوهان 360 کوش آداسی (Hotel Suhan360 & Spa Kusadasi) جزء تور کوش آداسی فروردین 97 هتل های 5 ستاره است که در سال 2015 احداث شده است. این هتل مجموعا 144 اتاق دارد. هتل سوهان 360 کوش آداسی برای گردشگران تور کوش آداسی روزی دو مرتبه ترانسفر رایگان به سواحل اطراف را دارد که یکی از ویژگی های خوب برای این هتل محسوب می شود. فرودگاه در فاصله ی 63 کیلومتری از هتل سوهان 360 کوش آداسی واقع شده است. رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را تور کوش آداسی فروردین سرو می نماید.

امکانات هتل شامل:

امکاناتی از قبیل  استخر سرباز، باغ، تراس، پارکینگ رایگان، تور کوش آداسی نوروز 97 سرویس شاتل فرودگاهی، ترانسفر فرودگاه، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، ماساژ، باشگاه، حمام ترکی، تور کوش آداسی نوروز استخر سرپوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سونا، اسپا، اتوکشی، تور کوش آداسی تعطیلات عید خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس، کپی، آرایشگاه، سیستم گرمایشی، آسانسور، وای فای رایگان و... را می توان برای هتل سوهان 360 کوش آداسی نام برد.

 

هتل سوهان 360 کوش آداسی

تصویر هتل سوهان 360 کوش آداسی

هتل سوهان 360 کوش آداسی

تصویر هتل سوهان 360 کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل سوهان 360 کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,هتل های 5 ستاره کوش آداسی,هتل های معروف کوش آداسی,امکانات هتل سوهان 360 کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل اونورا کوش آداسی

هتل اونورا کوش آداسی (Cande Onura Hotel Kusadasi) جزء تور کوش آداسی نوروز هتل های 5 ستاره کوش آداسی است. این هتل مجموعا 315 اتاق دارد. موزه باستان شناسی، شهر سلكوك، خانه مريم مقدس، و شهر قديمي افسوس در نزدیکی هتل اونورا کوش آداسی واقع شده است. فرودگاه ادنان ازمیر در فاصله ی 80 کیلومتری از هتل اونورا کوش آداسی تور کوش آداسی فروردین 97 قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل اونورا کوش آداسی شامل رستوران، تور کوش آداسی نوروز 97 کافی شاپ، فروشگاه، استخر سرپوشیده، استخر روباز، سونا، خدمات آرایشی، آسانسور، آمادگی پذیرش شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، کافی شاپ ویژه مسافران تور کوش آداسی ، استخر مسقف، اجاره ماشین، ارائه خبرنامه، محیط باز حیاط فضای سبز، زمین تنیس، لاندری، تراس، مرکز خرید داخلی، سرویس نگهداری کودکان و... 
تور کوش آداسی فروردین می باشد.

 

هتل اونورا کوش آداسی

تصویر هتل اونورا کوش آداسی

هتل اونورا کوش آداسی

تصویر اتاق هتل اونورا کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل اونورا کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,هتل های 5 ستاره کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,امکانات هتل اونورا کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ایفوریا كوش آداسي| Hotel Euphoria Aegean Kusadasi

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی (Hotel Euphoria Aegean Resort & Spa Kusadasi) تور کوش آداسی جزء هتل های 5 ستاره کوش آداسی می باشد که در ساحل دریای اژه تاسیس شده است. این هتل دارای 417 اتاق می باشد. تور کوش آداسی فروردین 97 رستوران اصلی این هتل وعده های صبحانه، ناهار و شام را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. رستوران های دیگر هتل ایفوریا کوش آداسی دارای منوی انتخابی هستند که انواع غذاهای عثمانی و بین المللی را ارائه می دهد. تور کوش آداسی 4 استخر و 3 سرسره آبی از جمله امکانات تفریحی هتل ایفوریا کوش آداسی است. مرکز شهر در فاصله ی 50 کیلومتری و فرودگاه بین المللی در فاصله ی 52 کیلومتری از این هتل تور کوش آداسی نوروز واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل ایفوریا کوش آداسی شامل زمین تنیس، ساحل اختصاصی، پارک بازی، اتوکشی، واکس، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، اتاق جلسه، ماهی گیری، مغازه، آسانسور، اینترنت وای تور کوش آداسی تعطیلات عید 97 فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق وی آی پی، سیستم تهویه، روزنامه، سیستم تهویه، لاندری، تور کوش آداسی تعطیلات عید خشکشویی، پینک پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، ورزش های آبی، زمین بازی، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه، سرویس شاتل، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و... برای گردشگران تور کوش آداسی می باشد.

 

هتل ایفوریا کوش آداسی

تصویر هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

تصویر اتاق هتل ایفوریا کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل ایفوریا کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,هتل های 5 ستاره کوش آداسی,معرفی بهترین هتل های کوش آداسی,امکانات هتل ایفوریا کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()