هتل های قشم
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

hotel khalij fars qeshm

هتل خلیج فارس قشم هتلی ساحلی می باشد در کیلومتر 5 ساحل بسیار زیبای شمالی قرار گرفته است چشم اندازی بی نظیر که هتل خلیج فارس ساحل زیبای بندر عباس در زمان شب کاملا واضح دیده می شود. بر حسب مقررات هتل هزينه اقامت برای فرزندان زير شش سال رايگان و بالاي شش سال هزينه یک نفر محاسبه می شود .

لابی ، اتاق کنفرانس ، فست فود ،  کافی شاپ همراه با موسیقی زنده ،  سالن غذاخوری با ظرفیت تقریبا سیصد نفر و ...از امکانات خوب و ویژه هتل خلیج فارس می باشد که مسافران عزیز تور قشم تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند از آن بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

 

hotel apadana qeshm

 

هتل آپادانا هتلی زیبا و تمیز می باشد و خدماتی ویژه را برای میهمانان و مسافران عزیز تور قشم ماه رمضان 94 در نظر گرفته است که این خدمات را توسط کادر حرفه ای خود با ارائه تنوع غذاهای با کیفیت در رستوران هتل و ارائه خدمات برای رفاه حال میهمانان و مسافران می باشد و پذیرای میهمانان می باشد همینطور هتل آپادانا قشم در بهترین منطقه و مرکز قشم قرار گرفته است که برای رسیدن به مراکز خرید و تفریحی نهایتا 10 دقیقه با اتومبیل از هتل آپادانا فاصله دارد. هتل آپادانا  یک کافی شاپ هم دارد که گردشگران عزیز تور قشم عید فطر 94 می توانند اوقات خوبی در این کافی شاپ سپری کنید.

 

 

 

 

hotel saheli qeshm

 

هتل ساحل طلايي قشم در نزدیک ساحل ساخته شده است و داراي ساحلی مخصوص هتل برای شنا و تفريحات آبي است. هتل ساحل طلایی قشم دارای ساحلی برای شنا , اسکله تفریحی برای ماهیگیری , کافی شاپ و رستوران ساحلی زیبا که با غذاهای دریایی و متنوع و لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز تور قشم تیر 94  پذیرایی می کند. هتل ساحل طلایی قشم دارای صندوق امانات نیز می باشد دارای پارکینگ و لاندری .

 

آدرس هتل ساحل طلایی قشم : قشم , جاده ساحلی جنوبی , جنب زیارتگاه شاه شهید

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم,بهترین هتل های قشم,ارزان ترین هتل های قشم,هتل های خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: