هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مارکوپولو دبی

 تور دبی هتل مارکوپلو

هتل مارکوپولو از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه سیتی سنتر دیره دبی می باشد که در نزدیکی رستوران های ایرانی قرار گرفته است. این هتل متشکل از 128 اتاق تمیز و لوکس و زیبا می باشد. اتاق های آن دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تخت خواب کینگ سایز و معمولی , حمام , سشوار , میز اتو , اینترنت و... می باشد و مسافران عزیز تور دبی تیر 94 می توانند اقامتی راحت و آسوده را در این هتل داشته باشند.

تور دبی هتل مارکوپلو

از امکانات این هتل می توان به استخر , پارکینگ , صرافی , شک شویی و... اشاره کرد. لابی هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشند. همچنین مسافران عزیز تور دبی ویژه عید فطر 94 که در هتل مارکوپولو اقامت دارند می توانند به صورت رایگان از امکانات هتل مانند استخر , اینترنت و... استفاده کنند.

تور دبی هتل مارکوپلو

لازم به ذکر است که رستوران های این هتل غذای بین المللی بسیار لذیذی را سرو می کنند که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. این هتل دارای رستوران هندی , رستوران امریکایی مکزیکی (مخلوط) , رستوران چینی , نانوایی های که به صورت شبانه روز نان میپذند و... می باشد. از دیگر مزایای این هتل آن است که در نزدیکی مترو  می باشد و علاوه بر این تنها 5 کلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و همین امر باعث میشود که مسافران عزیز تور دبی که در این هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر بروند.

 

تور دبی هتل مارکوپلو

تور دبی هتل مارکوپلو

 

تور دبی هتل مارکوپلو

 

تور دبی هتل مارکوپلو

 

 

 

هتل بوتیک کورال اورینتال دبی

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

هتل بوتیک کورال اورینتال در منطقه دیره دبی واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار طلا و ادویه جات قرار دارد و تنها چند قدم از این بازارها فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار زیبا و تمیز هستند و مسافران تور دبی تعطیلات تیر 94 با اقامت در این هتل می تواند در کمال آرامش استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

از دیگر مزیت های این هتل آن است که تنها ده دقیقه با فرودگاه بین المللی فاصله دارد و ایستگاه اتوبوس درست در کنار هتل قرار دارد و گردشگران عزیز به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... اشاره کرد.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

رستوران آل نفورا این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور دبی تعطیلات تیر 94 که در این هتل اقامت دارند , می باشد. مهمانان عزیز می توانند با نوش جان کردن انواع اسنک ها و خوراک های لذیذ این رستوران نهایت لذت را ببرند. همچنین می توانند غای دلخواه خود را انتخاب کنند و آن را سفارش دهند و از میل کردن آن لذت ببرند.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

 

 

 

هتل تاورز روتانا دبی

تور دبی هتل تاورز روتانا

هتل 4 ستاره تاورز روتانا در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است که بسیار لوکس و زیبا می باشد. این هتل در کنار برج الخلیفه می باشد و منظره زیبایی از این برج را به نمایش می گذارد که باعث جلب توجه بسیاری از توریست ها و مسافران عزیز تور دبی تیر 94 می شود. موقعیت مکانی این هتل برای مدیران و تجاری که برای دیدن نمایشگاه های دبی به این کشور سفر می کنند بسیار خوب و مناسب است. هتل تاورز روتانا متشکل از 360 اتاق است که بسیار زیبا لوکس و تمیز می باشند. اتاق های این هتل دارای مبلمانی زیبا , تلویزیون ال سی دی , حمام , صندوق , اینترنت که هر ساعت با پرداخت سی درهم شارژ می شود و... می باشد. اتاق هایی که در طبقات بالای هتل هستند منظره فوق العاده ای را از دبی برای مهمانان و مسافران عزیز تور دبی تیر 94 که در این هتل اقامت دارند فراهم می آورد. صبحانه نهار و شام در رستوران این هتل به صورت بوفه می باشد و مهمانان هر آنچه را که میخواهند می توانند نوش جان کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز که در پشت بام آن قرار دارد و دارای منظره زیبایی از بلوار جمیرا می باشد , سونا , جکوزی , باشگاه بدنسازی و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی تیر 94 می توانند با اقامت در اینن هتل از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاورز روتانا

 

تور دبی هتل تاورز روتانا





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: