مراکز خرید استانبول
نوشته شده توسط : azar yousefi

مراکز خرید استانبول

 

مرکز خرید پرفیلو استانبول

 

مرکز خرید پرفیلو استانبول در سال ۱۹۹۸ در استانبول تاسیس گردید که در حال حاضر وسعت این مرکز خرید چند برابر شده است. مرکز خرید پرفیلو استانبول امکانات خرید و هنری و فرهنگی ویژه ای را تدارک دیده است و برنامه های مختلفی را در این زمینه ها برای بازدیدکنندگان برگزار می کند. در این مرکز خرید همایشهای رایگان در زمینه پزشکی و علمی , برنامه های آموزشی , نقاشی  و دیگر برنامه های تفریحی را تدارک دیده است. در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

این مرکز خرید دارای هفت سالن سینما , 16 سالن بیلیارد , 209 فروشگاه , پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا , 3 سالن تاتر , سالنهای ورزشی سرپوشیده , زمین بازی ویژه کودکان و استخر را در این مجموعه فراهم کرده است. در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 

 

 

 


 

مرکز خرید هیستوریا استانبول

 

markaz kharid historia istanbul

 

مرکز خرید هیستوریا استانبول , مرکز خرید پرطرفدار و معروف شهر استانبول در ناحیه فتیح و به مسجد سلطان احمد بسیار نزدیک و به راحتی میتوانید به این مسجد دسترسی داشته باشید که شامل  هفتادو پنج رستوران و فروشگاه در شش طبقه می باشد. طبقه های اول تا سوم قسمت مرکزی مد لباس برای آقایان و خانم ها می باشد که بیشتر مارکهای معروف لباس و پوشاک در مراکز فروشگاهی خودشان لباسهایی با مد روز برای خریداران ارائه کرده اند . در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در فروشگاه طبقه همکف هم از انواع مختلف مبلمان و وسایل منزل و انواع لوازم خانگی را دیدن کنید. در زمان دیدن از فروشگاه در هنگام غذا و ناهار میتوانید از رستوران فروشگاه که مارکهای مختلف رستورانها را در خود دارد استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ رستورانها لذت ببرید.در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: