بهترین هتل های شانگهای چین
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل رادیسون بلو شانگهای

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر دیدنی شانگهای واقع شده است. این هتل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در این هتل علاوه بر امکانات معمول هتل ها امکانات ویژه ای برای میهمانانتور چین در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به خدمات نگهداری از اطفال اشاره داشت. همچنین در این هتل یک صرافی و نیز یک سالن کنفرانس کاملا مجهز برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل رادیسون بلو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، آسانسور، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جسله و ضیافت، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین نام برد.


هتل جیاگ بیزنس شانگهای

هتل جیاگ بیزنس یکی از هتل های 3 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا از 125 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. هتل جیاگ بیزنس تور چین امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر دارد که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس مجهز اشاره نمود.

هتل جیاگ بیزنس شانگهای

از دیگر امکانات هتل جیاگ بیزنس برای میهمانان تور چین می توان از کرایه دوچرخه، پذیرش 24 ساعته، رستوران، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، سرویس ایاب و ذهاب ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.

هتل جیاگ بیزنس شانگهای





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: