بهترین هتل های گوانجو چین
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پازو گوانجو

هتل پازو یکی از هتل های 4 ستاره چین است که در شهر گوانجو قرار دارد. این هتل مجموعا از 147 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود چندین فروشگاه در آن برای دسترسی میهمانان تور چین می باشد.

هتل پازو گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، صرافی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان ویژخ میهمانان تور چین و... اشاره نمود.


هتل استار سیتی گوانجو

هتل استار سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 160 اتاق برای پذیرایی از میهمانان می باشد. در این هتل فروشگاه های متفاوتی برای برای دسترسی میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است. از امکانات ویژه این هتل برای گردشگران تور چین سالن کنفرانس، آرایشگاه و شیشه های دوجداره در اتاق ها برای جلوگیری از سر و صدا می باشد.

هتل استار سیتی گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به آسانسور، خدمات خانه داری، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: