لیست مراکز خرید دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید عربین سنتر دبی

مرکز خرید عربین سنتر دبی

این مرکز خرید شامل دو طبقه و دارای 200 غرفه و فروشگاه می باشد . در این غرفه انواع کالاهای مختلف به فروش می رسد و گردشگران تور دبی می توانند کلیه مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند . این مرکز دارای 4 رستوران و 6 کافی شاپ است که بازدیدکنندگان می توانند برای صرف غذا و استراحت به آنجا مراجعه کنند همچنین در این رستوران ها انواع غذاهای عربی و بین المللی ارائه می شود. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به فضای بازی و سینما و پارکینگ بزرگ آن اشاره کرد که ظرفیت 500 خودرو را دارد .

 مرکز خرید عربین سنتر دبی

بازار ماهی دیره دبی

این بازار یکی از مراکز فروش ماهی در دبی می باشد که با قیمت بسیار مناسب خود انواع مختلفی از ماهی ها و غذاهای دریایی را به مشتریان خود ارائه می دهد . در این بازار علاوه بر ماهی گوشت و سبزیجات نیز عرضه می شود و بخاطر دسترسی آسان آن بسیاری از مسافران تور دبی می توانند برای خرید و بازدید از این بازار دیدن کنند . از امکانات این بازار پارکینگ بزرگ آن و نزدیکی آن به خط مترو و اتوبوس می باشد .

بازار ماهی دیره دبی

مرکز خرید دی تو دی دبی

مرکز خرید دی تو دی دبی

این مرکز خرید در سال 1999 در دیره دبی شروع به کار کرده و دارای شعبات مختلفی در سرتاسر دبی می باشد . این فروشگاه دارای اجناس مختلفی می باشد و گردشگران تور دبی می توانند برای خرید روزانه خود و همچنین خرید سوغات به این مرکز خرید مراجعه کنند . قیمت مناسب و همچنین دسترسی راحت آن از جمله مزایای این فروشگاه می باشد که نظر بسیاری از مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است . در این مرکز خرید انواع پوشاک ، لوازم ورزشی ، لوازم منزل ، وسایل تزیینی ، اسباب بازی ، کیف و کفش ، لوازم الکتریکی ، لوازم تحریر و غیره ارائه می شود . 

میدان جمال عبدالناصر دبی

میدان جمال عبدالناصر دبی یا میدان بنی یاس یکی از معروفترین نقاط در دبی می باشد . در این مکان انواع مختلفی از لوازم الکترونیکی و لوازم صوتی و تصویری و موبایل یافت می شود و اکثر گردشگران تور دبی که تمایل به خرید اینگونه وسایل دارند به این میدان مراجعه می کنند . در اطراف این میدان تعدادی فروشگاه دیگر نیز وجود دارد تا گردشگران تور دبی بتوانند راحت تر به خرید بپردازند .

 میدان جمال عبدالناصر دبی

در برج دیره که در ضلع جنوبی این میدان واقع شده است بورس فرش ایرانی می باشد و دو رستوران ایرانی نیز در اطراف میدان هم وجود دارد که بسیاری از مسافران ایرانی را به سمت خود جذب می کند .

 

مرکز خرید دراگون مال دبی

این مرکز خرید یکی از بازار های چینی دبی می باشد که در آن انواع و اقسام کالاهای چینی یافت می شود . این بازار همچنین به اسم بازار چینی ها یا بازار اژدها شناختته شده است که در سال 2006 شروع به فعالیت کرده است و در حدود 4000 شرکت چینی در زمینه های مختلف در آن فعالیت می کنند .

مرکز خرید دراگون مال دبی

 یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز خرید معماری خاص آن می باشد که به شکل اژدها است و به همین خاطر نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب کرده است . در این مرکز خرید انواع و اقسام کالاهای چینی با قیمت مناسب عرضه می شود و گردشگران تور دبی می توانند کلیه مایحتاج خود را تهیه کنند . همچنین در این مرکز رستوران ها و کافی شاپ های متنوع چینی هم وجود دارند که خدمات خوبی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند .

مرکز خرید دراگون مال دبی





:: برچسب‌ها: لیست مراکز خرید دبی, مراکز خرید دبی, بهترین مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: