هتل های خوب دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

هتل جمیرا امارات تاورز یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل مجلل در منطقه شیخ زائد دبی در زمینی به وسعت 95 هزار متر مربع, در 51 طبقه, با 309 متر ارتفاع, 400 اتاق در سال 2000 برای پذیرایی از مهمانان تور دبی افتتاح شد. این هتل لوکس چهل و هشتمین ساختمان بلند دنیاست. هتل دارای امکاناتی مانند: مرکز خرید, 10 رستوران لوکس, 3 کافی شاپ, باشگاه بدنسازی, کلاب, سونا, استخر, جکوزی, مرکز SPA, ترنسفر, شاتل, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, پارک آبی, گشت شهری, اینترنت, پارکینگ, 42 آسانسور و ...می باشد. هتل از سال 2010 تا 2015 موفق به کسب 21 جایزه و افتخارات مختلف شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر دبی 3,7 و تا فرودگاه بین المللی 11 کیلومتر می باشد. در سفرتان به دبی این هتل را در لیست هتل های مد نظرتان برای اقامت قرار دهید و از اقامتتان لذت ببرید.

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

هتل رکسوس باب البحر دبی

هتل رکسوس باب البحر یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که به دلیل ساختمان مجللی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران تور دبی قرار گرفته است. این هتل زنجیره هتل های رکسوس می باشد و سرویس دهی هتل به صورت UALL است. هتل رکسوس در جزیره مصنوعی مرجان در منطقه راس الخیمه واقع شده است و دارای 650 اتاق, اتاق پریمیوم, اتاق دلوکس, سوئیت, جونیور سوئیت, کینگ سوئیت اتاق خانوادگی می باشد. از امکانات هتل می توان به: 3 رستوران, 7 کافی شاپ, بار, حمام ترکی, ماساژ تایلندی, ماساژ هندی, مرکز SPA, استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, حمام بخار, زمین فوتبال, تنیس, پینگ پنگ, والیبال, واترپلو, نایت کلاب, موزیک زنده, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره کرد. فاصله هتل تا مرکز شهر دبی 25 و تا فرودگاه 80 کیلومتر می باشد. اگر قصد سفر به دبی را دارید بی شک این هتل یکی از بهترین و لوکس ترین انتخاب ها خواهد بود.

هتل رکسوس باب البحر دبی

هتل رکسوس باب البحر دبی

هتل اونیو دبی

هتل اونیو یکی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد که با 113 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت, اتاق دلوکس, اتاق پریمیوم, سوئیت اجرایی و ... در منطقه دیره آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. هتل دارای امکاناتی ملنند: 2 رستوران, 3 کافی شاپ, باشگاه, بیلیارد, اینترنت, دارت, ترنسفر فرودگاهی, صرافی, سالن جلسات, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, نایت کلاب, آسانسور, نظافت روزانه, صندوق امانات, استخر رو باز, بار, تهویه مطبوع و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر دبی 13 و تا فرودگاه بین المللی 4 کیلومتر می باشد. در سفر به دبی با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه خواهید کرد.

هتل اونیو دبی

هتل اونیو دبی

هتل سوچی دبی

یکی از بهترین هتل های تک ستاره دبی هتل سوچی می باشد که در منطقه دیره واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی با ماشین 20 دقیقه می باشد. امکانات و خدماتی که این هتل به مسافران تور دبی خود ارائه می دهد شامل: تلویزیون، وسیله حمام، تهویه مناسب، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ می باشد. همچنین می توانید از مرکز تجاری دیره که یکی از بهترین مراکز است دیدن نمایید و لذت خرید را تجربه نمایید.

هتل سوچی دبی

هتل سوچی دبی





:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی, هتل های دبی, هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: