رستوران های دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران مصفح دبی

رستوران مصفح یکی از بهترین رستوران های ایرانی دبی می باشد که در منطقه دیره واقع می باشد.گردشگران تور دبی می توانند در این رستوران انواع غذاهای ایرانی خوش طعم و لذیذ را نوش جان کنند..در این رستوران بهترین غذاها با بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

آدرس:دبی -دیره – جنب بانک ملی

رستوران مصفح دبی

رستوران زرین دبی

رستوران زرین دبی یکی از رستوران های بسیار معروف دبی است که در آن غذاهای ایرانی طبخ می شود.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می شود  و مهمانان عزیز تور دبی می توانند در این رستوران غذای مورد علاقشان را نوش جان نمایند.

آدرس:دبی , روبروی کارفور سیتی سنتر,  دبی شاپینگ سنتر

رستوران زرین دبی

رستوران زرین دبی

رستوران اپل دبی

این رستوران و کافه ای زیبا واقع در میدان جمال عبدالناصر دبی میباشد .که علاوه بر غذاهای لذیذ ایرانی انواع غذاهای فرنگی و خارجی را نیز سرو میکند .انواع کبابهای لذیذ ابدار و خورشت ها و غذاهای اصیل ایرانی با بهترین کیفیت در این رستوران سرو میشوند و بر روی میز اردو ان انواع میوه های لذیذ فصل مانند هندوانه و طالبی با برش های زیبا سرو شده است و سبزی خوردن تازه پنیر- شله زرد و بسیاری غذاهای سنتی وجود دارد که شما میتوانید با آنها از خود پذیرایی کنید.دکوراسیون این رستوران بسیار دلچسب و زیبا میباشد و برای کسانی که علاقه دارند در محیط باز غذا میل کنند تراسی آماده شده تا با منظره ایی زیبا از دریا میتوانند غذای خود را میل کنند .کارکنان رستوران بسیار مجرب و کارآزموده بوده و به بهترین شکل پذیرای شما میهمانان تور دبی میباشند .چنانچه به دبی سفر کردید و خواهان غذای ایرانی لذیذ و عالی در محیطی شیک و زیبا هستید می توانید سری به این رستوران بزنید.

رستوران اپل دبی

رستوران اپل دبی

رستوران شفا در دبی

رستوران شفا در دبی است که برای مسافران تور دبی غذا های ایرانی آماده میکند.این رستوران از رستوران های خوب دبی است که بین مسافران تور دبی طرفدار زیادی بخاطر غذا های خوشمزه اش دارد.کارکنان رستوران به خوبی با مسافران تور دبی برخورد میکنند و هر ساله تعداد مسافرانی که به این رستوران میروند بیشتر میشود.

رستوران دی آیوی دبی

 رستوران بریتانیایی دی آیوی (The Ivy) در جمیرا تاورز دبی واقع شده و هر روز از ساعت 12 ظهر تا 11 شب باز است. در این رستوران برای ناهار و شام انواع غذاهای بریتانیایی و بین المللی سرو می شود و میان وعده های پر انرژی جمعه و شنبه آن معروف می باشد. این رستوران اتاق غذاخوری شخصی با ظرفیت 20 نفر دارد که برای جمع های خانوادگی مناسب می باشد. نزدیک ترین مترو به این رستوران، متروی امارات تاورز است که دسترسی به این رستوران را برای مسافران تور دبی آسان می سازد. با انتخاب این رستوران می توان طعم بودن در لندن را در مرکز شهر دبی تجربه کرد.

رستوران دی آیوی دبی





:: برچسب‌ها: رستوران های معروف دبی, رستوران های خوب دبی, بهترین رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: