رستوران های معروف قشم
نوشته شده توسط : azar yousefi

خانه برگر قشم

خانه برگر قشم از رستوران هایی می باشد که غذاهای فست فود از جمله برگر، پیتزا، هات داگ و ساندویچ را ارائه می دهد. این رستوران در مجتمع سیتی سنتر 1، طبقه دوم قرار گرفته است. مسافران و گردشگران تور قشم می توانند پس از خرید و گشت و گذار در خانه برگر قشم غذا میل نمایند. در خانه برگر انواع غذاها با طعم هایی مانند چیکن کاری، تندوری برگر و چیلی برگر ارائه می شود که دارای ادویه ها خاصی می باشند.

خانه برگر قشم

خانه برگر قشم

رستوران بادیل قشم

رستوران بادیل قشم از رستوران های سنتی جزیره قشم می باشد. فضای رستوران بادیل کاملا سنتی و بومی قشم است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی با قیمت مناسب سرو می شود. گردشگران و مسافران تور قشم اگر به دنبال رستوران سنتی با غذاهای خوشمزه می گردید حتما پیشنهاد می کنیم که به رستوران بادیل قشم بروید.

آدرس : قشم، سایت نخل زرین، خیابان پیام، روبروی در اصلی برج های دوقلوی آپادانا

رستوران بادیل قشم

رستوران بادیل قشم

رستوران بادیل قشم

رستوران شب های طلایی قشم

رستوران شب های طلایی قشم از بهترین رستوران قشم می باشد. که دارای فضایی آرام به همراه چشم انداز زیبایی از ساحل قشم است. مسافران تور قشم می توانند از انواع کباب و غذاهای دریایی، همچنین فست فود این رستوران میل نمایند. پیشنهاد می کنیم که حتما سری به رستوران شب های طلایی قشم بزنید و از غذاهای خوشمزه آن در یک فضای خوب میل نمایید.

آدرس : قشم، پارک ساحلی زیتون، ضلع جنوب غربی، رستوران شب های طلایی قشم

رستوران شب های طلایی قشم

رستوران شب های طلایی قشم

رستوران قلعه قشم

رستوران قلعه قشم از بهترین رستوران های جزیره قشم می باشد. این رستوران در جنوب قلعه پرتقالی ها است. رستوران قلعه جزوء رستوران هایی است که موقع غذا خوردن می توانید دریا را تماشا کنید. رستوران قلعه فقط شب ها باز است. در این رستوران انواع غذاهای دریایی از جمله کوسه، میگو، ماهی مرکب و قلیه ماهی سرو می شود و با قیمت مناسب هستند. به مسافران تور قشم پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروند و لذت خوردن غذاهای دریایی را ببرند.

رستوران قلعه قشم

رستوران قلعه قشم

رستوران دبش قشم

رستوران دبش یک کبابی محشر و معروف در هرمزگان, قشم, بازار فردوسی, طبقه زیرین با طرفداران بسیار زیاد آماده پذیرایی از مهمانان تور قشم می باشد. رستوران دبش رستوران محبوب افرادی می باشد که عاشق کباب می باشند, منوی رستوران شامل انواع کباب ها و غذاهای سنتی ایرانی می باشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که کباب اولین انتخاب شماست حتما در سفرتان با تور قشم به این رستوران محبوب سر بزنید.





:: برچسب‌ها: رستوران های معروف قشم, بهترین رستوران های قشم, رستوران های خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: