مراکز خرید قشم
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار قدیم قشم

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای منطقه آسیا و خاورمیانه است. بازار بزرگ قدیم قشم در نزدیکی اسکله ی سنگی و در مرکز شهر قرار دارد. این بازار یک بازار سنتی و قدیمی می باشد که از قدیم فعال بوده و امروزه نیز یکی از قطب های تاثیر گذار در تجارت قشم است. در بازار قدیم قشم انواع محصولات و کالاها اعم از پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، ملحفه و رو تختی، انواع پارچه های محلی و ساده، روسری و شال، پوشاک بچه گانه، پلاستیک جات، بلور جات، چرم و کاپشن، بلورجات، انواع صندل و دمپایی، کیف و چمدان، لوازم ورزشی، سوپری و خرازی، لوازم لوکس و تزئینی، انواع طلا و جواهرات، موبایل، زیورآلات دریایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و ... عرضه می شود. بیشتر خریداران بازار قدیمی قشم بومیان خود منطقه می باشند. به گردشگران تور قشم حتما پیشنهاد می کنیم به این بازار سری بزنند و بیشتر با سنت های مردمان قشم آشنا شوند.

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم

بازار پاسارگاد قشم 

سوال بیشتر مردم این است که در سفر خود به قشم از کدام مرکز خرید خرید کنند. با همراه شدن با تور قشم می توانید به راحتی این مشکل خود را حل کنید. مرکز خرید پاسارگاد یکی دیگر از بهترین مراکز خرید قشم است که تمامی مایهتاج مورد نیاز خود را می توانید از این مرکز خرید تهیه کنید. با انتخاب تور قشم از خرید کردن در این مرکز خرید لذت ببرید و سفر خود را لذت بخش تر کنید.

بازارسنتی قشم

بازار سنتی قشم یکی از قدیمی ترین بازار های منطقه آسیا و خاورمیانه می باشد. این بازار یکی از مراکز خرید معروف و بزرگ قشم است و تمام مسافران تور قشم و توریست هایی که به قشم مسافرت کرده اند از طرفداران این مرکز خرید بزرگ و قدیمی شده اند. آدرس بازار سنتی قشم : مرکز شهرقشم ، در نزدیکی اسکله سنگی یا اسکله شهید ذاکری می باشد.

فروشگاه های بازار سنتی قشم :

جواهر فروشان, پوشاک, کیف و کفش, صنایع دستی, مس و ظروف مسی, فرش و گلیم, صنایع غذایی, سوغاتی.

بازار سنتی قشم

مرکز خرید ستاره قشم

این مرکز خرید سه طبقه و ۶۴۱ واحد تجاری دارد که علاوه بر پوشاک و لوازم مورد نیاز تان، نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، JVC – LG – SONY - تفال – BYC ، چای احمد، فیلیپس و.... هم در این مرکز خرید دارای شعبه های مختلف می باشند.
موزه حیوانات تاکسی درمی، بازی های رایانه ای ، سالن بیلیارد، رستوران سنتی، کافه تریا و فست فود از جمله امکانات این مرکز خرید به حساب می آیند. این مرکز خرید مورد توجه توریست ها و مسافران تور قشم می باشد زیرا که به راحتی می توانند تمام وسایل مورد نیاز و مد نظرشان را در این مرکز خرید پبدا کنند. توصیه می شود در سفرتان به قشم با تور قشم حتما سری به این مرکز خرید شیک بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد. 

مرکز خرید ستاره قشم

بازار سیمرغ قشم

بازار سیمرغ فشم جز بازارهای جدید قشم می باشد که این ساختمان شامل 4 طبقه است که در قسمت زیرزمین 24 واحد انباری موجود می باشد و در طبقه اول 71 واحد تجاری جود دارد و  طبقه دوم این مرکز خرید دارای امکانات بسیاری می باشد از جمله رستوران ، کافی شاپ ، سالن بیلیارد و . . .  ما به مسافران تور قشم پیشنهاد میکنیم برای خرید این مرکز تجاری را از قلم نیندازند.





:: برچسب‌ها: مراکز خرید قشم, مراکز خرید خوب قشم, مراکز خرید معروف قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: