مراکز خرید معروف قشم
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم در سال 1376 تاسیس شد. ،دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری، شعب بانک های سپه ،  صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی،  واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد،  فست فود، کافه تریا،  آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی،  نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال –  فیلیپس و....است.

بازار بزرگ فردوسی قشم

bazare bozorg ferdosi qeshm


بازار بزرگ فردوسی قشم دارای 3 طبقه است که دوطبقه بازار تجاری می باشد که در مجموع چهارصد و پنجاه فروشگاه دارد , طبقه سوم صد و هشتاد واحد اداری مسکونی دارد. بازار دارای پله برقی , آسانسور , رستوران , سیستم صوتی , سیستم تهویه مرکزی , نمازخانه , سرویس بهداشتی

مرکز خرید سیتی سنتر قشم

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر


مرکز خرید سیتی سنتر قشم از مراکز خرید جدید این جزیره است که از 2 فاز تشکیل شده. فازهای این مرکز خرید بوسیله یک پل هوایی به هم وصل شده اند و در کل متشکل از 2000 واحد تجاری , اداری و اقامتی می باشد.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

از امکانات این مجتمع تجاری می توان به سالن بولینگ و بیلیارد , رستوران و فست فود , سینما 4 بعدی , شهربازی و... اشاره کرد. گردشگران تور قشم علاوه بر اینکه می توانند از این مرکز خرید هرچه را که میخواهند تهیه نمایند , می توانند از امکانات این مجتمع استفاده کنند و اوقات خوشی را سپری نمایند.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

بازار بزرگ خلیج فارس قشم

تور قشم بازار بزرگ خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور قشم می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد.

بازار پردیس قشم


بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تور قشم در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.





:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف قشم, بهترین مراکز خرید قشم, مراکز خرید خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: