هتل دبل تری بای هیلتون آگرا هند
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل دبل تری بای هیلتون آگرا هند

هتل پنج ستاره دبل تری بای هیلتون آگرا دارای ساختمانی با شکوه و مجلل بوده که در بهترین منطقه شهر قرار دارد . این هتل لوکس توسط باغ هایی سبز و خرم احاطه شده و دارای فضای داخلی مدرن و پاکیزه و محیط خارجی بسیار زیبا و مجهز می باشد . قابلیت دسترسی به مراکز مهم شهر و موقعیت مکانی ویژه این هتل حائز اهمیت بوده که از آن جمله می توان به فاصله 4 کیلومتری هتل به عمارت تاج محل و قلعه آگرا اشاره داشت .در تور هند نوروز 97 میتوانید از این هتل زیبا و مجهز استفاده نمایید. در ضمن از هتل 16 کیلومتر تا ایستگاه راه آهن و 10 کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس و فرودگاه فاصله است . این هتل 5 ستاره را می توانید با خدمات BB و یا ALL رزرو نموده و اقامتی مفرح و به یاد ماندنی را در آن تجربه کنید ؛ تور لحظه آخری هند چرا که کادر خدماتی هتل بهترین سرویس دهی را به میهمانان ارائه کرده و پذیرایی شایسته ای از میهمانان تور هند به عمل می آورند .

امکانات تور هند زمستان 96 هتل دبل تری بای هیلتون آگرا : استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ،  باشگاه ورزشی ، محوطه حمام آفتاب ، فروشگاه ، صرافی ، رستوران هایی مجلل  تور هند دی 96 ، بوفه صبحانه ، پذیرش و تحویل 24 ساعته ، انبار بار و چمدان ، لابی ، کافی نت ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، خدمات شست و شوی لباس تور هند بهمن 96 ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان ، اتاق ماساژ ، سالن کنفرانس ، باغ ، سرویس حمل و نقل رایگان ، میز تور ، خدمات گردشگری و ... برای گردشگران تور هند اشاره کرد.





:: برچسب‌ها: هتل دبل تری بای هیلتون آگرا هند,قیمت هتل دبل تری بای هیلتون آگرا هند,درباره هتل دبل تری بای هیلتون آگرا هند,رزرو هتل دبل تری بای هیلتون آگرا هند ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: