دیدنی های تایلند
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

این پارک آبتور تایلند تابستان 97ی بسیار مهیج در هفت کیلومتری شهر پاتایا تایلند قرار دارد. این پارک که تحت نتور تایلند فروردین 97ظارت شرکت کارتون نتورک تاسیس شده است یک پارک آبی بسیار بزرگ است که بر اساس معرفی شخصیت های کارتونی ساخته شده استتور تایلند بهار 97. این  پارک که با بسیاری از پارک های آبی بزرگ سراسر دنیا رقابت می کند دارای قسمت های مختلفی است. از جمله این قسمت هقیمت تور تایلندا می توان به Adventure Zone یا تجربه هایتور تایلند اردیبهشت 97 جدید، قسمت شخصیت کارتونی بن تن، قسمت سرسره سواری با تیوب در جنگل، قسمت موج های آرام، قستور تایلند خرداد 97مت مخصوص کودکان و قسمت موج سواری. هم چنین این پارک آبی دارای رستوران و فست فود برای شما مسافران تور تایلند نیز می باشد. که شامل رستوران های تایلندی، ژاپنی و بین المللی می باشد.

پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا


 

مجسمه بودای بزرگ پوکت تایلند

مجسمه بودای بزرگ در بالای تپه ناکرد در میان خلیج چالونگ و دریاتور تایلند بهار 97ی کاتای پوکت قرار دارد. این مجسمه عظیم الجثه که قدمت زیادی ندارد و در سال 2009 ساخته شده به محل عبادت بوداییان پوکت تبدیل شده است. عرض مجسمه 25 متر و ظتور تایلند تابستان 97ول آن 45 متر است. جنس مجسمه از بتن، سنگتور تایلند فروردین 97 مرمر سفید و یشم استور تایلند خرداد 97ت. با توجه به قرار گرفتن این مجسمه در ارتفاع از همه جای شهر پیدا است و هم چنین اگر در کنار این مجسمه بایستید می توانید چشم اندازی زیبا و 360 درجه از پوکت را تماشا کنید. در کنار این مجسمه سنگ های یادبودی قرار دارند که گردشگران تور تایلند و بازدید کنندگان از مجسمه روی ان ها یادگارتور تایلند اردیبهشت 97ی و دعاهای خود را می نویسند. ساخت بودای بزرگ حدود 30 میلیون بات هزینه داشته است که حدود 20 میلیون آن از کمک های مردمی تامیقیمت تور تایلندن شده است.

مجسمه بودای بزرگ پوکت تایلند

مجسمه بودای بزرگ پوکت تایلند


موزه خرس تدی پاتایا تایلند

موزه خرس تدی یا teddy تور تایلند تابستان 97bear در پاتایا تایلند و در ساحل بیچ رود این شهر قرار دارد. این متور تایلند فروردین 97وزه که در سال 2013 افتتاح شده است یکی از بزرگترین موزه های عروسکی جهان بوده که بی شک نظر علاقمندان به عروسک از میان مسافران تور تایلند را جلب خواهد کرد. تور تایلند بهار 97خرس تدی یکی از عروسک های محبوب در همه جای جهان است که انواع مختلفی دارد. این موزه دارای سیزده بخش است که انواع متور تایلند اردیبهشت 97ختلف خرس تدی را با لباس های مختلف نشان می دهد. این بخش ها شامل منطقه اینکا، منطقه فسیلی، منطقه آفریقا، متور تایلند خرداد 97نطقه تایلند، منطقه زیر دریا،‌ منطقه اسکیمو، منطقه شهر سانتا، منطقه جنگ ستارگان، منطقه داستان پریان، منطقه چین و منطقه اروپا است. هر خرس تدی در هر منطقه ای ، با لباس مخقیمت تور تایلندصوص آن منطقه به نوعی معرف آن به حساب می آید.

موزه خرس تدی پاتایا تایلند

موزه خرس تدی پاتایا تایلند

موزه خرس تدی پاتایا تایلند


موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای در شتور تایلند تابستان 97هر پاتایا تایلند قرار تور تایلند بهار 97دارد. این موزه برای نمایش آثار هنرمند آلمانی پیتر بدلایس ساخته شده اتور تایلند خرداد 97ست. این آثار شامل مجسمه های کوچک و زیبایی است که با ظرافت تمام ستور تایلند فروردین 97اخته شده اند و هرکدام درون یک بطری شیشه ای قرار گرفته اند. این مجسمه ها با الگو برداری از کشتی های معروف، ساختمان ها و مناطق دیدنی جهان نظیر تاج محل ساخته شده اندتور تایلند اردیبهشت 97. این موزه به عنوان یک موزه هنری هرساله تعداد زیادی از مسافران تور تایلند را پذیرا می باشد.قیمت تور تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند


بانجی جامپینگ پاتایا تایلند

اگر به دنبال هیجان و شادی هتور تایلند تابستان 97ستید حتما بانجی جامپینگ را امقیمت تور تایلندتحان کنید.پریدن از ارتفاع 50 متری برای هر کسی تجربه ای فراموشتور تایلند فروردین 97 نشدنی است.بانجی جامپینگ از بهترین تفریحات پاتایا میباشد که مسافران تور تایلند میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.در ضمن پرش از ایتور تایلند بهار 97ن بانجی در شبتور تایلند خرداد 97 زیر نور ماه هم امکان پذیر است.در طول پرش هم از مسافران تور تایلند عکس و فیلم گرفته میشود و به آنها هدیه داده میشود.قبل از پرش بیمه و بعد از پرش مقام شجاعت به مسافران تور تایلند که پرش را امتحان کرده اند تعلق میگیرد.مسافران تور تایلند میتوانند بانجی جامپینگ را امتحان کنند و لحظات هیجانی و شادی راتور تایلند اردیبهشت 97 تجربه کنند.

بانجی جامپینگ پاتایا تایلند

بانجی جامپینگ پاتایا تایلند

بانجی جامپینگ پاتایا تایلند

بانجی جامپینگ پاتایا تایلند





:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,تفریحات تایلند,مناطق دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: