سواحل آنتالیا
نوشته شده توسط : azar yousefi

ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمردر فاصله 35 کیلومتری آنتالیابرای دسترسی راحت تر و آسان تر به سواحل زیبای مدیترانه ساخته شده است. در این ساحل ساختمان های زیبایی واقع شده است که اکثرا سفید رنگ هستند و باعث زیبایی بیشتر این ساحل شده است. مسافران تور آنتالیا 94  بدانند که علاوه بر این ساحل کمردارای ویژگی ها و امکانات مدرن دیگری می باشد. این ساحل دارای آثار تاریخی و قدیمی نمی باشد و مسافران عزیز تور آنتالیا نوروز 94  که به این ساحل می روند از امکانات تفریحی آن استفاده می کنند , همچنین حمام آفتاب میگیرند و از لحظاتی که در این ساحل هستند نهایت استفاده را می برند و در آرامش استراحت می کنند. ساحل کمر آنتالیادارای رستوران های بین المللی و محلی بسیاری می باشد که با غذاهای متنوع و نوشیدنی های لذیذ و متنوع از مهمانان و مسافران عزیز تور آنتالیا فروردین 94  پذیرایی می کنند.

 

 

 

 

ساحل آلانیا آنتالیا

ساحل آلانیا در فاصله 115 کیلومتری و در قسمت شرقی آنتالیاقرار گرفته است. در حال حاضر این ساحل از معروف ترین و بهترین پلاژها و سواحل آنتالیامی باشد که دارای هتل های متفاوتی برای مسافران اروپایی و انگلیسی می باشد. از مهمترین و بهترین ویژگیهای ساحل آلانیا آب و هوای بسیار خوب و دل پذیر آن می باشد. علاوه بر این مناظر زیبای طبیعی این ساحل به جذابیت های آن افزوده است. شن های سفید ساحل آلانیا باعث جلب توجه بیشتر مسافران تور آنتالیا عید 94  و گردشگران شده است. این ساحل پیشرفت زیادی در چند وقت اخیر داشته است و به صورت یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری خوب در آمده است به طوری که اکنون 250000 هزار قایق برای قایق سواری و لذت بردن مسافران عزیز تور آنتالیا 94  در ساحل آلانیا و بندر آن وجود دارد.

ساحل آلانیا آنتالیا

 

 

 

 

ساحل لارا آنتالیا

ساحل لارا آنتالیا

ساحل لاراآنتالیایکی از مناطق تفریحی بسیار خوب ترکیه است که علاوه بر جاذبه های توریستی مثل مغازه ها , رستوران های فوق العاده و ... دارای منظره ای بسیار زیبا و دل نشین است که نظر مسافران عزیز تور آنتالیا 94  را به خود جذب می کند. ساحل لارااز پرطرفدارترین سواحل آنتالیامی باشد که در قسمت شرقی شهر قرار گرفته است و اکثر هتل‌های شهر هم در این منطقه قرار گرفته است. به قدری هتل های این شهر زیاد است که اگر مسافران تور آنتالیا 94 در زمان تعطیلات هم به آنتالیاسفر کنید قطعا هتلی برای اقامت خود پیدا می کنید. اقامت در آنتالیابه طور کلی کم هزینه است. یعنی اگر در لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های آنتالیااقامت داشته باشید هزینه آن نسبت به چنین هتلی در شهرهای دیگر دنیا کمتر خواهد بود. مثلا هزینه اقامت در یک هتل چهارستاره‌ خوب و مناسب با امکانات عالی و سرگرم‌کننده‌ در آنتالیابرای هر شب از 60 هزار تومان به بالا می باشد.





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: سواحل آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: